.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی: نقد عالمانه کنید، تهمت نزنید

شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسم بردن از افراد و تهمت زدن به آنها در شأن مجلس نیست، از نمایندگان خواست در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، نقد عالمانه داشته باشند.

 به گزارش خانه ملت، ایرج ندیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 مرداد) مجلس شورای اسلامی با استناد به مواد 24 و 75 آیین‌نامه داخلی مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: اگر چه مدیریت شما در مورد حفظ کیان و شأن مجلس عالی بوده است، ولی باید بدانیم اتهام، فحش و ورود به عناوینی که مورد بحث نیست و می‌تواند ارزش مجلس را در نظر بیننده و شنونده تحت تاثیر قرار دهد، حق عمومی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی چنین رویکردی از سوی برخی از نمایندگان را جفا به خانه ملت دانست و افزود: مخالف باید مخالفت و نقد کند و نظر دهد، نه اینکه حق خود را به تریبونی علیه تمام اشخاص و دولت‌ها تبدیل کند و اتهاماتی همچون دله‌دزد سزاوار چنین مجلسی که عصاره فضائل مردم است، نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شما در چنین مواردی نباید ناظر باشید بلکه خواهش ما این است که مداخله کنید.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت:‌ من چنین موردی را بیان کردم و خود فضای مجلس هم نشان می‌دهد که مخالف چنین حرف‌هایی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اسم بردن از افراد و تهمت زدن در شأن مجلس نیست، لذا باید نقد عالمانه در برنامه‌های دولت صورت گیرد و طرح تهمت از سوی بزرگواری درست نبود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.